Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Благодария за сърказма....но има колеги , които се интересуват от решаването на проблема им без да им одере кожата някой мошеник. Аз съм от 4 дни алфист. Колата ми е кукла....4ерна перла 1.8 TS...с джанти 17-ки удоволствието да я ръчкаш е голямо. Единственият кусур е това клатене на оборотите на празен ход. Вчера реших да направя един експеримент...сложих А95 от най-мизерната бургаска бензиностанция...и какво се оказа...като я запалих студена при подаване на газ моторът се дави и не вдига обороти...след загрявяне и каране около 30мин започва яко клатене на празен ход. След това отидох на най- модерната бензиностанция и сложих 100 октанов бензин....оборотите на празен ход заспаха....утре ще изследвампаленето. Какъв е изводът?

    Comment


    • Колега, аз преди половин година редовно сменях горивата само и само да установя, дали това е проблема на алфистката болка, но уви имаше резултат най - много седмица... опитвал съм какво ли не като смяна на всички части по горивната система, сонди, дебитомери, моторчета за празен ход, чистене на дросел и всичко се стабилизира най - много за 1 седмица... преди 2 месеца реших да си направя един експеримент и откачих тръбата на въздушния филтър от дебитомера.. и реално погледнато колата взимаше въздух точно от дебитомера, без всичките му тръби, кривки и филтри преди него... е тогава оборотите заспаха... не да се клатят между 900 и 1100, ами направо си заспаха.. карам със 100, изключвам от скорост и забиват на 1000 и като спра напълно падат на около 800, но реших, че не е добре колата да седи без филтър и като го закачих отново... какво да видя... О, чудо! Отново не клатеше обороти..., зарадвах се като всеки би постъпил след излекуването на този глобален проблем, но естествено след 1 седмица резултата беше същия като след всички други направени манипулации от мен през изминалите 7-8 месеца... Поздрави!
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

      Comment


      • Аз мисля да си лепна една мацка върху оборотомера и да се ориентирам по звука кога да преключвам, така няма да ме дразни това клатене. Гадното е когато клатенето е свързано с гаснене на колата. На мен това ми се случи два пъти и то в движение и когато усетиш вдървения волан не е никак приятно. Продължавам да държа на мнението, че само папата може да ни помогне. Иначе моето давене сутрин се оправи много добре с едно почистване на дросела.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • Сега аз сЪрказъм не знам какво е, ама и сАрказъм не успях да забележа, само безобидни закачки не се впрягай. Но и в тая тема се споменава, че проблема не се решава с бензина. Изръшкал съм сумати и бензиностанции не става. Ще споделиш ли коя е тая "най-модерна" та да я пробваме и ние?
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

          Comment


          • Първоначално публикувано от suscrofa
            Аз мисля да си лепна една мацка върху оборотомера и да се ориентирам по звука кога да преключвам, така няма да ме дразни това клатене. Гадното е когато клатенето е свързано с гаснене на колата. На мен това ми се случи два пъти и то в движение и когато усетиш вдървения волан не е никак приятно. Продължавам да държа на мнението, че само папата може да ни помогне. Иначе моето давене сутрин се оправи много добре с едно почистване на дросела.
            Проблема, не е в това, че ме дразни клатенето, което днес може да е от 200-300 оборота до 2000, утре от 900 до 1100 а в това, че като реши да се ебава алфетата влизам в завоя, и ако по някаква случайност съм изключил от скорост, хоп падат оборотите, айде изчезна и хидравликата и ми се налага на всеки остър завой по тесните улички да се набирам на волана, за да не отнеса случайно отсреща стоящата ми кола... другото, което ме дразни е, че като изключа от скорост и наближавам кръстовище да речем, гледам как фарове ту си засилват интензитета на светене, ту намалят, като някоя свещ във ветровита обстановка... и още куп други малки и реално погледнато несъществени дразнещи факти, но като се посъберат и стават един голям проблем! Изчел съм всички мнение из форума за клатенето и съм направил какво ли не.. сега последно един майстор ми разправя, че можело да са някои датчици, които отчитат кога колата е в движение, защото дори и без да включвам на скорост като я пусна по инреция и пак почва да клати... Е*а ли им майката на тия алфи... Май ще си ги караме и ще им се радваме, въпреки кусурите, които притежават...
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

            Comment


            • леко да се включа - въпреки че още не съм си купил алфата и не съм имал вашия проблем, ама чета доста

              та ето го първоизточника на моята информация http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...e-the-fix.html

              който го мързи да чете или не е много напред с английския да обобщя - хората са сменявали яко като вас дебитомери, чистили дросели, ресет на ЕКУ и пак врменно подобрение (не са се съмнявали само в бензина като в БГ ) и накрая едно човече си е решил проблема като е резнал жица от скоростомера за към ЕКУ-то, която дава инфо на ЕКУ и на АБС, че колата е в движение и да вдигне празния ход на 1200 вместо на 800 оборота.

              като начало ви препоръчвам (както разправят и от УК форума горе) да си махнете предпазитела за АБС-а - така ще сте без АБС, но за пробата - може да се разбере дали като режнете въпросната жица ще се реши проблема с празния ход при движение по инерция.

              това е за по-старите 1.8ТС и 2.0ТС - някъде към 98-98-та година.

              Comment


              • Първоначално публикувано от vesko_m
                леко да се включа - въпреки че още не съм си купил алфата и не съм имал вашия проблем, ама чета доста

                та ето го първоизточника на моята информация http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...e-the-fix.html

                който го мързи да чете или не е много напред с английския да обобщя - хората са сменявали яко като вас дебитомери, чистили дросели, ресет на ЕКУ и пак врменно подобрение (не са се съмнявали само в бензина като в БГ ) и накрая едно човече си е решил проблема като е резнал жица от скоростомера за към ЕКУ-то, която дава инфо на ЕКУ и на АБС, че колата е в движение и да вдигне празния ход на 1200 вместо на 800 оборота.

                като начало ви препоръчвам (както разправят и от УК форума горе) да си махнете предпазитела за АБС-а - така ще сте без АБС, но за пробата - може да се разбере дали като режнете въпросната жица ще се реши проблема с празния ход при движение по инерция.

                това е за по-старите 1.8ТС и 2.0ТС - някъде към 98-98-та година.
                Ето ти още едно решение в тоя ред на мисли - направо свали оборотомера!

                Comment


                • Винаги съм си мислил, че проблема е свързан с нещо подобно, но мисля, че доста неща могат да причинят този симптом. Ще пробвам само да разбера къде е този предпазител и това кабелче.........
                  "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                  К.М.

                  Comment


                  • Току що се връщам от тестова обиколка и да ви кажа честно дали ще е без бушон за ABS-a или със него няма никаква роля.., но пък, ако следваме логиката, въпреки, че не съм много запознат с начина на работа на скоростомера, до колкото знам той взима информация от датчиците за ABS-a, а дори и да махна бушона единственото, което спира да работи е самата спирачна система, а километража продължава да работи..., явно точно това кабелче даващо информация на ECU-то трябва да бъде рязнато за да спре да дава инфо кога е в движение колата и кога не! Само трябва да се консултираме с някой от по - вещите лица какво би станало евентуално при срязването на въпросната жичка и да действаме!
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от wwweb
                      Първоначално публикувано от vesko_m
                      ...
                      Ето ти още едно решение в тоя ред на мисли - направо свали оборотомера!
                      не съм казал, че това 100% ще ти реши проблема, нито карам някой на сила да го прави. и после - говоря за скоростомера.

                      Първоначално публикувано от crashtest
                      ...
                      коментираха в английския форум, че така пробват и имало ефект - сори, че резултата при тебе никакъв. може би колегата по-горе е прав направо да се извади скоростомера, но пък не знам дали въобще ще запали двигатела без него.

                      явно трябва да се чете още.

                      Comment


                      • [quote=vesko_m]
                        Първоначално публикувано от wwweb
                        Първоначално публикувано от "vesko_m":1l9z628n
                        ...
                        Ето ти още едно решение в тоя ред на мисли - направо свали оборотомера!
                        не съм казал, че това 100% ще ти реши проблема, нито карам някой на сила да го прави. и после - говоря за скоростомера.

                        Първоначално публикувано от crashtest
                        ...
                        коментираха в английския форум, че така пробват и имало ефект - сори, че резултата при тебе никакъв. може би колегата по-горе е прав направо да се извади скоростомера, но пък не знам дали въобще ще запали двигатела без него.

                        явно трябва да се чете още.[/quote:1l9z628n]Конкретно говоря за оборотомера ... за да не виждаш как играят.

                        Comment


                        • Сега разбрах

                          въпреки това:
                          For info removing the ABS fuse made no difference, cutting the wire did.
                          така, че отчаяните от това, че са сменили доста неща, че са обиколили доста диагностики и са готови и на отчаяни мерки - само резане на жицата е решението

                          тя е зелена с бяла ивица и е на единия от двата съединитела на гърба на скоростомера. във форума който цитирам по-горе има снимка как е резната - ако няма ефект лесно може да се запои отново. (дано и на алфите с лев волан да е същия цвят )

                          едит: оказа се че имало и зелена с черна ивица, пак на 15-та позиция на по-големия съединител - та важна е позицията (т.е. 15), а не толкова цвета.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vesko_m
                            - само резане на жицата е решението
                            И това ако е решение....
                            Я да резна жицата на АБС щото ми играят оборотите. Е няма да имам ABS ма кво от туй.
                            Имаше един пич дето си лепнал черна лепенка на лампата на Еъребга щот го дразнела. Ма нема страшно тя възглавницата пак щяла да се отвори...
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                            Comment


                            • Добре де. При мен като нулирахме ЕКУ-то всичко заспа. Когато съм в движение и освободя от скорост оборотите падат много бавно до 1000. На място си падат нормално и са стабилни.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Ваше преосвещенство и пресветейшество пишат ви група фенове на марката Алфа Ромео от България. Имаме проблем с клатенето на оборотите. Моля използвайте вашите връзки и контакти както на земята така и на небето, за да успеем да излекуваме нашите белисими. Дай боже скоро вашият папамобил да бъде марка Алфа Ромео. Пожелаваме Ви дълголетие и много здраве.
                                Ваши покорни миряни и фенове на Алфа Ромео.
                                P.S. Дано не е проблем, че сме православни християни.

                                Проектописмо до папата глава на римокатолическата църква..
                                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                                К.М.

                                Comment

                                Working...
                                X